takmau !

assalamualaikum . jawab laa dulu kalau nak stalk post nie pun tau :) Bagi salam tu sunat , jawab salam tu kan wajib . apa yang aku takmau nieh ? actually , aku sangat susah hati sekrang ! semua benda jadi serba tak kena ! Arghh aku sngat benci kehidupan dunia . Tpi aku juga ada yang aku suka pd kehidupan ini on certain things. Oh , aku sudah gilaaaa laa . Dunia nehh memng kejamm ! Aku kalau boleh nak tutup sebelah mata , takmau tgok apa dunia nie dah turn out ! Ahh , aku taksuka kehidupan sekrang . Aku berharap suasana di zaman Rasulullah akan kembalii .


; HAHA . aku try nak happy - happy kan diri aku tapi aku tak boleh . Aku rasa sesak dekat dada nie . Aku rasa ada sja yang  aku buat nie tak kena . Dan sepanjang masa aku  kita rasa takut . Rasa takut yang amat sangat . YA ALLAH , bantulah hamba mu ini .

Dah enjadi lumrah manusia bila kita senang kita rasa jauh sanggaaaaat dengan Tuhan . Tapi bila kita susah tahu pula kita nie hamba Allah . Aduhai . 


No comments: