Maulidur Rasul

Actually , dah lama nak post benda nehh . Yelah , kalau someone`s birthday aku boleh pulak post berjela - jela kan ? Takkan maulud kekasih aku , takkan tak boleh mention sikit pun kann ? 
 
well , maulud nabi dah lama lepas pun . tapi sebagai seorang kekasih , hari - hari yang berlalu itu merupakan satu saat yang indah . setiap hari kita kena berselawat . bukan hanya beria - ria selawat waktu sambutan sahaja . tujuan sambutan ini ialah supaya kita ingat akan kelahiran nabi kita .

sambutan maulud semalam dekat irshad --> gila the best .. nasiblah tahun akhir aku dekat sekolah tu depa buat superb-best laa . Tahniah kepada AJK yang terlibat .. seperti 
Asma' .. 
Maziah ..
Harith ... 
Izzat ...
Atiqah ... 

dan semuanyaa yang terlibat . termasuk aku .. ahaks ;) walaupun aku jadi ajk bidan terjun . sambutan tahun ini memng lain dari yang lain . gila seronokkkk kott .
Ada :-

-perarakan
-nasyid (junior - senior)
-drama 
-tanyangan video
-kuiz maulidur rasul 

wahh ! semuanyaa best - best kott :) 

No comments: