top-5 blog(s) IN my heart ~!~

fuh !! this week really torturing me !! exhausted gila . . . dgan kerja skolah yang bertimbun bnyak nyaAAA ~!~ when is my rest time ? huh ? by the way ,
assalamu`alaikum 
by any means , hari nie aku nak citer pasal top-5 blogSSS kat dlm hatie aku !! ranking nie aku sendiri yang buat !! al-maklumlah , , aku tgah "maha-boring" neh ~ . ~" . sesiapa yag msok dalam ranking TOP-5 aku , kira . . 
tahniah2 ~!

kalau korang nk sesngat thu , whos the winner , nieh nk cter nie .

1. bidadari besi? 
   sapa bdadari besi? or i can say , "loveya"? okey , enough of all brain-teasers!! she/he is my TRULY frenz 
   that i can find !! dya adlh seorng kwan yg sgat memahami , dan all her/his adviceSS smemngnnya lighten 
   my spirit . . bgi full-speed punya spirit dkat aku .

   sblum aku crmah dgan lbh lnjut , baik korng sume clik here !! just here !! kat bwah tu jew you all stalkerS!
   aku knal dye dgn pnggilan a**** !! hekhek syuhh!! that`s a secret , but korang boleh pnggil dye dgn 
   pnggiln -bidadari besi- tpi ak lbeh ska pnggilan ZINNIRAH!! (glran jew, bkn nma sbnar)  hekhek!!
   klw korng nak tahu jgak , spnjng aku brgelar adolescent , ak xpernah mrasa tenang setenangnya ak brkwn dgan dya!! aku mseh engat kata2nya ttg "bersyukur" !! kta suma hnyalah insan lemah . smua kita kan ditnya ttg kesyukuran suatu msa nnt (msa yg xdpt kita elak lmbat-atau-laun) . jdix xgna kta PRETEND utk brsyukur dgan apa yg kta ada slagi kta xbnar2 ikhlas dlm mnsyukurinya!!
~bersyukur dgan apa yg kita ada~ {mseh brbekas di atie}

2. aisha or aishah ?

 nie sorng lgi kwan aku. NUR AISHAH MOHAMAD SOPI (sori if there any mistakeSS in spelling ur 
 names) try2 bkak blog dye iaitu        tepungpelitasedap.blogspot.com/      =D sori aishah klw aku bwat promotion-tnpa-izin kau !! actually, ak ska dgn gya bhasa dya yg free-and-easy !! mna dya blajar bhsa2 & quote2 yg indah2 hah ?? smmemngnya mmbngkitkn smngat :-)))


3. kak FARzana ~!
  klw senior ak sorng nie bcew blog post aku nieh , tntu & tentunya hdung dye yg ala-ala omputih tu , kembng-dan-kempis , bak bau serbuk lada , kejap kmbng, kjap kuncup !! +D hehe, oppss, sori kak, never intend to ejek2 you !! my only senior nie , dya pnya blog mmg mnarik dgan layout yg ada gmbar the-cutiest-baby-twinS to!! haha, sec0mel mkanyew ! dn kmi mmpnyai mnat yg sma , dua2 ska hlovate !! hehe . .
haha !! la~la~la~!! jgn mrah kak senior !! awak mmg sukew KOREAN , even thu lky2 btch akak, xadew la sukew sgat !!

4. pkar tae-kwan-d0!! debush , debush !
hehe , sori aween, jtuh nombor 4!! bkn ngak sukew , blog kmu teramat-sgat cntik & mnarik !! this is my JUNIOR !! kdg2 kta kna ngaku gya pnulisan diorang lbih baek (yelah, sbb mnda still childhood, ak dh mtang brpa abd dah , la-p-0k) !! huhu, aku skew gya dye bercerita dan aku veri2 suka dgn bdax nie, yng dah swoon dgn JB, bowling un pnday , tli pnggang HITAM wuy00!! tu, hri tuh skan dpat no. 3 mrnts desa !! congratz!! . . .
I HOPE U KNOW HOW MUCH I LOVE YOU , AWEEN!!
i don`t want you to be neglected by your talent (eventhough, u never had been done so) !! i dun want you to be overwhelmed dgn pkra2 yg remeh , trivial matter !! cause, what we do show who we are apa2 pun , 
                           click here to view hers , aweenpunyacerita ,  

5. her nickname is amyra.luryma !! 
nieh kwn aku, nma dye AMYRA , sory myra ,

tak engat nk eja full-bm spelling !! T_T  

tapi , apa pulak LURYMA? hah, rmai yg twu, rmai yg tatw , bg yg tgah gel-ong tu, meh sini nk explain , LURYMA tu adlh inverse bg AMYRUL !! haha ? dah phm ? pning kan3? but , creative make everything attractive !! 
kwn aku yg sorang nie gyla pnya lembut-sopan-suci !! sgat brlemh lembut . . mmmmmmggg!! huh, tatw nk ckp apa lg dah ! blog dye bnyak kesah cntan-menCINTUN . . but ak ttap ska wlaupaun aku hate sgat3 bnda yg brkaitan dgn atie & prasaan , klw utk tmpat yg btul tapa gak , nieh dmbakan kaseh seorng laky yg belum tentu jdi milik kitaw!! 
tapi ak ttp ska sbb, ak ska tg0k couple pasng memsng ayat !! aku ska tg0k couple2 gd0h !! sbb ,
IT LOOKS LIKE  FUNNY DRAMA/FILM/COMEDY/EMOTICON to me !! ak ada bnyak kwan yg macm nie, yg mna kdng2 aku xsngka diorang bold-enough nk cuba2, nak try2... ak xbrani nk bgi nsihat direct + decent kat diorang jdi ak pun mla buat stu teori (dlm bntuk MATH ) spya diorng nmpk !!
     kiasan + kePERLIAN x ugutan / spooking `em = smile + hujah2 bernas 
actually aku pun xphamap aku create sbb , ak bru create 5 saat yg lpas , korang kena pham ituwh sih !! 
apa2 pun, nieh blog dye  amyra.luryma  

okies dookies , assalamu`alikum !! yg mna xdpat tmpat !! sori sbb TEMPAT ADALAH TERHAD.


No comments: