SEKITAR RESULT SPM 2011


alhamdulillah , sangat-sangat . Sekolah Irshad mencapai keputusan yang agak memberansangkan .Tak sangka kami , batch 0711 dapat result SPM segempak ini . Oh My God. Maybe nanti akan ada high expectations utk kami. Sungguh ! Berat sungguh aku nak merealisasikan semua tuu :P Macam-mana kalau kami tak dapat nak memuasakan hati semua pihak nanti ? Aku takut nanti result batch 0812 akan jatuh down to the down daripada batch tahun lepas. Memang, kalau aku saja kata "work harder" , tak guna jugak kann ?

Oklah . Sebenarnya , sekolah kami , SMKA AL-IRSHAD (as underlined) ... seramai 25 orng dpat straight As , SEBEEEELAS A (Campur-campur) .. :) Tapi jgan risau . engat kami nehh tak hebat kaa . 

Kami dapat seorang pelajar yang mampu gain 11A+++++++++++ utk semua subjek ( ada 11 + kat situ )

Congrat to Kak AISYAH YUSAIRA 
boom-bomm-debum
assumed adala firework kayy ? 

And untk seorang lagi yang aku solute double spring dekat dia.
My best friend 
nama : .................................(tut..tut..)
Dia dpat 9A 2B+ ...
HEBATNYAAAAAAAAAAA --"

masa trial dulu cuma kurang lebih 6A gitu jaaa . Nie melonjak sampai ke 9A nehh , kira hebat sangat la tuuu :P Saya doakan awak sentiasa maju dalam hidup awak , KAYY ? InsyaAllah , peluang sentiasa terbuka . Kalia hasrat awak nak pergi ke Mesir tuu sungguh-sungguh , pasti Allah bagi jalan kaan ? You belive in faith KAANN ? 

p/s : asal aku guna saya-awak nehh . Tak macho la :P

Assalamualaikum.
Muchas Gracias :)

No comments: