~Ti Amo~


Korang tahu tak apa maksud Ti Amo ?

Betul korang taktahu nehh ? Alaa .. cari laa tahu . Bahasa-bahasa orang nehh kita kena belajar tahu ?

Oukayy , kalau ..

Saranghae ,
Aisheteru ,
Wo Ai Nie ,
I Love You , 

Korang tahu tak ? Mesti laa korang tahu kan ? Kalau taktahu jugak tuu memang benga~p tahap gaban laa kann
sebab istilah-istilah neh yang selalu digunakan dlam world wide nehh
dlm 
facebook , twitter , ym , friendster , myspace , tagged , tumblr ,
formspring , blog , dan juga skype

(p/s: yang ada warna semua aku dah adaa)

so , apa kena dengan ti amo ?
Apsal aku obses sgat dgn istilah nehh ?

Yess , sebb dia adlh maksud yang sama dgn --> I Love You
cuma disebut dalam bahasa ITALI .

Aku suka pronounciation dia ,
lembut ja , dan tak kasar :P
and maksud tak direct sangat macam boommm , kena btg hidung kawan tuu

ada rahsia nehh ,
1> cuba kata (ti amo) dekat boyfiee korang , mesty tercengang-cengang diorang 

2> utk org ego yg tinggi , sebut -ti amo- dkat kawan dgn niat memang korang love kat diorang
tapi malu jaa nak sebut , KAAN ?

3> cakap kat mak korang "Mak , saya ti amo mak " dan mak koramg pun dah macam
"WHAAATDEE" haha 

tapi, actually korang ikhlas dlm mempmerkn ksih syng tuu kan ?
apa-apa pun 
trust and forgiveness tuu penting tau .
remember 
always forgive and not to forget 

AKU TI AMO KORANG , yaaaa --"

(utk pilihan yang no.1 , saya takberapa galakkan ya)


No comments: