Sabar Duhai Hati


Hai peeps ! Dah jawab salam dah ke ? Kenapalah sejak akhir-akhir nehh kan , aku selalu jiwang - jiwang 
sedeyh . sedeyh .
sometimes aku rasa penat dengan diri aku sendiri . 
jujur aku katakan . aku takmau dibebani masalah 

kayy ! Cukup - cukup la tuu .

Esok the last two paper ! Weeheee ! ( Gaya mcm esok habis SPM ) 
apa - apala aku nehh kan ? 
Haha .. sangatla kan 

Aku post nehh bukan apa saja nak tenangkan sket minda tu .
and the most important thing 
I want someone tu know that

-aku tak pernah lupa dia sbg BFF aku
-aku selalu doa dia aka mencapai apa - apa yg dia nak
-aku takpernah benci dia , tapi aku memang sangat geram dan sakit hati akan dia

Ya Tuhan , salahkah aku . Berdosakah aku ?
Menyayangi yang makhluk-Mu yang lain 
sedangkan yang lebih layak disayangi dan dicintai itu DIRI-MU Tuhanku .
Ya Tuhan berikan aku kekuatan nak mengharungi dunia yg penuh kekhilafan ini 
Aku takk sanggup
--"

-Moga Hidayah itu Milikku-

No comments: