__aku nak lapt0p__uhuk :)

assalamualaikum ,  uah , act sdah lwat neh , tapi aku masih mhu menge-post something di sini ,
mahu story-mory dengan korang sumer kalau boley ,

A.K.U. N.A.K. L.A.P.T.O.P. . . T___T




but i can't get it ,
u knoe how much i  <a href="  , laptop i desperately wnt u . sekarang neh aku sdang berhdpn dngan pc ngan lemb~ sgala baghai la .. kalau ada laptop aku boleh bwak p mna2 un , kn 3? dgan laptop uah . aku bley simpan mcm2 . .
private-thing la ktakan . . kalau jalan kat kedai "alat2 elektronik" [bajet xtwu nma kdai] esp kat kailan kepala batas lah , mesti mata aku dah *bling.bling* dah mcm kat sebelah nieh     , huhu . dan adek aku punya telinga dah cair dgar aku sebut I LUV U lap-top . .
agak berulang kali gak r aku mnyebut mnda yang sama .
act , aku ada minta ngan mak long aku laptop nieh , sbab mak long aku janji nak hadiahkn sempena pmr aku kalau dpat baik punya sebab kalau aku suruh my beloved-lovely-understanding parents belikan , mak aih , diorang tak de lah ada superb-financial sgat. . dah dpat 9a dikira baek dak ? ?  
nak tahu diorang ckap apa ?

" wa , mengaji bagi pandai dulu baru dapat keja elok . nanti dah besar baru boleh beli laptop sendiri ."
"alaa , malk long dah janji nak bagi !! =.=" "
"amboi , besar nanti beli pakai duit sendiri . nak buat apa ada laptop kecik-kecik . bukan dah keja dah .

oke . Pause-it-right-there. SENDIRI !! wuarghh !! nampak dak nampak dak . aku nak laptop sekarang bukan bila tyme aku dah besau . . mak long xpham aku .. ;( 
huhu, aku still nk laptop , nak buat gmana deh , uish3 , tapa2 .. sabar2 ye mine . . . besar nanti engko beli la laptop acer-toshiba-what-so-evar tu ,. . even kau ada pc lemba~ tahap gaban . . janji ada . dari tiada .

oke . tu jew kot aku nak post . nytez sume . sweat dream not sweet SCREAM !! remember . .
identity is my priority
lots-of-love,
mine. . 

No comments: