. . . pasar malam . . ;)

apa aku nak post hah ?
jap2 , nanti aku post len nuh psal title di atas ,
skunk aku nak pegi nek moto ngan kwan demo ,
ronda stu kmpung !! ngee ~


6.25 p.m. Friday

ha . . oke suma aku bersedia nk cter mlm neh , lwat sari dah neh ,
act ku pegi pasar mlm past few weeks , ( agak lma )
tpi first tyme aku rsa touching yang amat sgat sungguh la . tk penah2 aku touch what-so-eva tuh ,
ye la :
1st =
aku jln2 pergi beli laksa . then , dgan suka-suki nye ,  ada man yang agak quite insane (dont knoe better wrds) , ambil laksa tuh , masuk dlm plastic beg dye . . twu ambil jea .
and that mak cik , tak daklak nk scolded ka , fury ka ? bgoih la kalaw camtu .
i thought all this while , with media massa yg paparkn pasal malays . . um .  act malays are not that bad . =)

2nd=
ha , baru nk msok second nd the last la , neh msa aku nak pi beli nasi tomato (rm3.00) . . promote neh , promote neh , ceh ! km dbnarkn plih AYAM mna nk . ( ct bhgian man ) /.. aku suka , aku suka ..
wing-s are mye favorit la , n trn came when my younger sister ( f2 ) nk pilih ,
amboi mulut slalu nk tengking2 , maunya pkcik2 ( mmg dah tua un , siap pkay kopiah lgi ) tgok plik jea .
depa kta :

                    "adek berdik un nk gadoh ka ? "

and . aku terkesan sbntar nga kta2 pkcik tuh . btoi gak . we're siblings . why should we get into litle insane battle ( bjet mcm war dah )
tu jew pun nk ost ,
skunk nak sdia utk ppt exams .
sejrah mnunggu ,
n hppy mothers day ROszaini IBrahim muaaah <3


lovee you mum !! 

No comments: