pasar malam ;) again . .

sory sangat kalau korang tak boleh membaca blog aku and all-my-post la , 
komp aku jadi gel-ong sekejap .
tapa2 nanti aku pebaiki . . 


ASSALAMUALAIKUM


pasal title di atas , aku baru singgah night market tadi . . best la jgak (1st tyme aku ckap night market ala2 best) 
;)
ye la , act bnyak menda aku blajar kat sna , sume bek2 and aku nak citer a.k.a. story-mory sama korang . adda dua bnda . . kalu nk kira la . tapi suma tu conclude menda ygh sma ja at last nnt. 
tapa2, let's aku stat my stori dulu ,
then , komen n tapa ! xkesah

1st =
aku berjalan-jalan mencari KEBAB kgemaran . asalnya yang itu la . sbab tg0k yang len2 jdi rmbng mta , so , aku set nk kebab shja. dgan selmbanyer aku brjln pass by all the stalls there. smpay aku pass by sorang makcik neh ~.~
aku mcm dgar suara trngiang-ngiang mnyanyikn lgu "andai dpat kundur msa" (faveret aku) , then aku turn belah mkcik tuh , alih2 sora mkcik tuH!! mau aku tak shocked thap shock la , sbab dya boleh mnynyi dgan bgitu sdap skali ! aku ckap btoi neh . . .
aku double-check mkcik tuh ! act , she's blind. maybe she sings to attract people or somehow la . but that aunty really attracts me~. then , before leaving , i'll do what almost everyone has to do ( it`s satu kewjipan sbg rkyat yg baik =.=") 


kebab2 nyum !! 


2nd=
  • aku berjln , mencari potato spring plak dah !! ( xthn godaan ) ( bajet dlm tngan rm5 ja, kebab rm2.50 )
  • smbil brjln , aku mnikmti panorama ( ayt sadis)
  • then , dgar orng men alat musiv (pe nama tah) yg pnting orang dok gna klau nak nasyid . .
  • sedp-medap , merdu suma adda , 
  • kali nie pakcik plak . . double-check lagi , -he1s blind too - {my guess la , tak pay attention sgat)
  • then , skali lgi , TER-amuse ! i wonder "how he does it?"
eheh , lpas tuh aku mncari potato spring blek ~.~

conclusionnya :
+kalau nk berbelnja tuh , engat diorang yg muhtajin, arg yg mmrlukn , orng yg tak brupya jgak , sbab rata2 aku thok buat endah xendah jew kat diorang (ada jgak yg concern . . ) at least hulurkn tngan rngnkn bbn . . ( mcm la aku buat sngat) . . aku try chnge myself utk jdix mlaysian yg bek , so , stating from here , nk ajak korang folow aku jgak nak tak , nak tak ?+

oke then , assalamualaikum , 
~.....~

No comments: