SCHOOL HOLIDAYS !


huwahh ! lambat skett akuu post pasal benda nie pasal my super-lovely beruk-band 
sangatlah lambat as a siput ... 
mcm mna akuu nak buat pon tatw ... aisehh !! tahun nie actually my preparations before the next big exam 
next year ,.. SPM .. tapi cuti pling bessstttt ...

you know what ?
subjeck chemist aku 3 tajuk gi tak hbeh cover .. yang f4 nya ....
tapii akuu best2 mai holiday ... 
wei chemistry wei .. !!
mau mati kutu aku kowt ..

haha .. first aku gi Lumut , Perak ..
pegi shopping seyh ... adek2 aku semua pegi mandi laut kat Teluk Senangin ..
aku dok ttermangu tngok jew ...

nak tengok pictures ka ?
let me show you guys and girls ...


seronoknya dia mandi ... 


artistic skett laa .... :)

berlari - lari dekatt camera , marii !

jam baruu beli .. 20 minit yng lepas .. nak
tunjukk la tuh

memang bila bercuti sama2 dgan family , BEST !!
kita sendiri xleh nak describe the whole happiness

memang holidays kali nieh aku isi2 manyak2 dgan travel to there and there ..
balik dri Lumut tuh ,
akuu ke PAHANG PULAK ...

SEE !! HOW I SPEND MY HOLIDAYS ??
duduk kat sana lebih kurang seminggu ....
kat sana bkn berjalan ke mana pon ... duduk rumah pak su aku ja ..
saja2 ....

aku and my kazen yang nak kena masak itu ini ...
habeh !! aku masak la kan ...
kat rumah sangat amat sungguh penyegan ...
aiseh .. :)

balek dari Pahang , aku terus ke Langkawi ..
hahah ... inilah yang dikatakan ...
ALANG - ALANG MENYELUK PEKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN
kih3
kat san pon best gak ... sbab kami pergi one big-whole family :)

OUKAYY my dear blogwalkers ...
sampai disini shja akuu boleh cerita ... nanty akuu cerita lagi .... 
::)
assalamualaikum ..
::)





2 comments:

asma" said...

Ur sis ia really special in ur life

Lulla's said...

yess my dear ! she is more precious than anything in the world !