MY COUSIN HAS A CRUSH :)


this is my cousin :)

aku dah bagi salam . jawab cepat ... 
yup guys .. yang dekat atas neh my cousin .. sama umur dengan akuu . 16 tahun ...
dia tinggal di Kedah .. dia pindah masa umur dia 12 tahun tapi sekolah tak pindah lagi ..
dia still ambil UPSR dekat sekolah lama .. SK PMTG BERTAM !! 
nama sebenar dia FATIN NABILA SHAHIDA .. emm . aku baru dengar berita dia clash/break-up dgn seorang lelaki neh baru saja .. tu pon dekat facebook . masa dia update status dia ..dia tulis mcm neh ..

sakit gak hati aku . kesian dia :)
actually aku sebenarnya gembira bila dengar dia dah clash dengan someone yang tak boleh pakai and guna .. lelaki yang tak boleh diharap and to be trusted .. for me .. kalau somene tu perangai dia teruk or buruk sekalipon . kita la yang patut mengubahnya . bukan nak senag2 tinggal camtu .. yang paling aku geram bila dia dah bertunang .. kalau takut your little-cute-kind fiancee tahu engkau mesej dgn cousin aku selama ini .. yang pandai2 bagi harapan besar kat Fatin kenapa ? engkau kawan dah smpai 2 tahun .. tu bukan bagi harapan kew? entah lah .. 

tengok bawah neh pulak 


hehe .. aku sebnarnya 50-50 .. aku tak sokong siapa2 .. siapa salah siapa betul hanya Tuhan yang tahu . mungkin sebelah pihak kata dia betul sebelah pihak lagi kata sebaliknya . we never you what is in human`s heart . it may be pain , hatred or envy ! we just have to let it go and accept the faith that kau tak de jodoh dengan someone . kita punya tugas dkat dunia neh sebenarnya nak mengabdikan diri kepda Tuhan dan memakmurkan bumi Allah . but Fatin , i know your heart is bleeding and you can drown yourself in it . but remember NEVER DOING SOMETHING PERMANENTLY STUPID BECAUSE YOU ARE TEMPORARILY  UPSET ! 
engkau ada semua yang syangkan kau .. see this !

see how people believe you can change?

Oukayy dear blogwalkers .. until me meet again next time see ya !
and nak baca keseluruhan cerita Fatin ?
come visit her blog 


 
 


No comments: