Dr. Cinta in-the-school :)


entry ini hanyalah untuk suka suka sahaja . no hard feeling

Assalamualaikum :) hello peeps semua :) haha . juling sat mata-mata korang ushar entry title kali ini . opps ! who's the 'doctor cinta' ? absolutely me lha . banggabangga . nie semua pasal group prince charming idaman lha nie . gila kau . benda nie boleh jadi hot dekat sekolah nanty . haha . jom tengok profile Doktor Cinta di Bawah :)


Nama : Siti Najwa Shamsudin 
Panggilan : awa :)
Jawatan tertinggi : Dr. Cinta sekolah . Aww .
Kelas : 5IK .
Birthday : 22 February 199....
facebookAntoo Stadi
TwitterTweetHeart
Bilangan patient : 5 orang *keningkening*
Pengajian : novel . drama . pengalaman ORANG . 

See ? agak-agak aku layak tak nak jadi Dr. Cinta ? HAHA // :) Kelas Dr. Cinta sentiasa diadakan pada setiap waktu senggang dimana tiada perkara nak dilakukan selain merepek akibat ketiadaan guru di dalam kelas . Okay , bagi yang satu sekolah meh la join saya nie haaa . Okay :) InsyaAllah , saya bagi tips-tips utk setiap pertanyaan anda :) Cheese . 

p/s : saya tak berapa minat couple . saya lebih suka cabaran dalam hidup :) Peace .

No comments: