berjimat cermat amalan berhemat *bling.bling*

waduhh...dah lama tak menjenguk di sini
bukan tak mahu tapi malu
sebab
belogg aku sangatlah huduh..
~chiigar~
apa apa pun pasal title di atas...
yea..aku perlu BERTERUS TERANG di sini
mulai hari ini .. saat ini .. detik ini ..
Kerana sekarang aku sdang mengalami
financial problem..


Transport problem...
dan sesungguhnya aku sgat penat
tips aku skarang hanyalah
B.E.R.J.I.M.A.T.C.E.R.M.A.T
duit poket aku sekarang dah seminima mungkin dah neh
tataw bile dea nak semaksima mungkin
ada tips untuk itu??
sebab dengan berjimat cermat sahaja ... kita dpat ...
menyelamatkn diri kita pada masalah yng akan melanda di kemudian hari..
dengan berjimat cermat duit poket aku boleh di selamatkan
dari dibunuh oleh...
kitkat
kitkat kesayangan neh
 
uawah. syang kat kitkat. tpi kau mmbnuh du8 aku
sobsob T_T
 
tapi apew apew pown aku akn berjimat cermat mulai arie inieyh..
termsuk lah org2 yg mngEVIEW belogg aku...
anda di gesa supaya
B.E.R.J.I.M.A.T. C.E.R.M.A.T
(bajet.xdak.vocab)
 
p/s: bahawasanya aku mengumumkn mulai arie nieyh dngan ini...
hari berjimat cermat dirasmikan serasmi rasmi nya ...

No comments: