That`s it ! I`m SIGNING OFF !


haha ... result P.A.T. baru - baru nie memang buat rahang akuu jatuh ke bawah !! http://www.emocutez.com mak aii .. teruk siott ! apa akuu nak buat tahun depan pon akuu tak tahuu .. kan tahun depan big spm-exam year  itulah yang dimaksudkan dgan entry akuu kali ni ... yup . that`s it

I`m signing off ...

akuu nak stop from being + doing everything from now on .... 

stop doing that 
stop doing this 
stop being a fool
stop being humilated

hah ! akuu sebenarnya dah tak larat . penat . tak mampu nakk tanggung segala tanggungjawab . but they keep forcing me to do it . i`m` just .. i`m done for it .. OUKAYY !! Is it so hard for them to understand ??

oukayy .. the first of it ...
why aku tak nak jadi pengawas tahun depan 
why i want to resigning from being a prefect ..
actually tanggungjawab sebagai pengawas sangat berat ..
mana aku nak struggle lagi utk spm //
mana aku nak sempat jaga bdak2 eshad yang hyperactive tu
diri sendiri pon tak terjaga ..
ini nak jaga ank orang .. huish .. mana !! 

second ... 
starting next year .. aku akan slowdown my presence in the internet ..
haha 
kewujudan aku di alam siber akan terbantut dowh ...
no blogging , no fbing , no chatting , no twittering ....
hooo .. hows my life without them all ?????
arghh !! hard to imagine ..

weyh , lepas SPM .. kita semua nak buat apa ?
macm mana dnia luar ?
tak dak sapa nak jaga kita dahh ...
semua nak kena buat sendiri .. mcm mna kalau kita kena tipu ?
Ya Allah ...
i want to replay my A-B-C childhood .....

OUKAYY ! that`s it ..
gudbye thennnnn ....

No comments: