sukan-day ~!



assalamualaikum,
so, tiba larh hari ini , dimana hari aku duduk seorang diri tanpa tman , ,
hari neh hari sukan . aku x ambil bhgian apa2 pun dlm acara2 apa2 pun !! jdi aku cma dok dkat tpi pdang , bgi sokongan kat rumah skn aku , ~OMAR~ juara 4 thun berturut2 . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . hari aku kosong . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

hari neh hari sukan yg paling x bes dlm sejarah skula aku !! sbb xmeriah sungguh ... well , kta mulakn dgn perbarisan/tabik hormat .... huhu, masing2 mnunjukkan kreativity msing2 , rumah omar pling meriah pkaian or costum depa , warna kuning2 lagi , tapi mai time kawad, spoil-the-spoiler btol lar. rumah osman , best sket , dgan mamat luqman raja lawak skila kmi uh , huh, dtng menyeri suasana !! last2 , rumah ali no-4, rmah omar no-3, osman no-2, and abu bakar n0-1 !! uish . musush tradisi , . . . :-@

heheh ;-) masa nk umum juara keseluruhan tuh , serius tak bes , sbb mcm boleh diramal yang omar again akan memgang title juara .. honestly , even aku ahli rumah OMAR , tpi kau mcm hrap rumah skan len yang akan mnag , sbb letih lah asyik rumah sukan yang sama saja menang kn3??? dah tak dak rasa dah . . . asyik omar je !!

tapi thun dpan , klw boleh bagi omar la .. jhehe :-) sbb taun dpan , aku f5 ,so, kmi bdak2 f5 yng akn hndle rumah skan sih , tak mnnang, mlu sih!!

rumah kmi mnang , em , pengurusan fail dan olahragawati un ( bawah 15) dtang dri rumah skn kmi !! amira! congratz . . . ;-) aku onok3 tgok  diorang lari , ada sorang junior neh , msok 1500m ngan 4 x 400m , habeh lari jew , tros pengsan ~! kas-i-han !!

aween !! kesian kamo !! congratz anyway ~!

dahla, ak dah xlarat neh , nak balik , mkn pulut durian , slurpp !!! sngguh enak ~! kputusn midyear hmpir suma dpat dah , honestly, trok gler !!
mnggu dpn ada -JAYA WARIS- means perjumpaan waris . . . hadess !! sadis btol.... tkot2 ngan result bru2 neh !!! turun down2 like humpty-dumpty ....

oke2 . . neh slogan OMAR tahun neh

LU RUMAH ALI KA
OSMAN KA 
ABU BAKAR KA 
JUARA , KAMI PEGANG
 betul3x

p/s: kmi gna maskot upin ipin .... ;-)

No comments: