Hari Malang Aku


hello peeps , malam nehh akuu nak citer pasal hari malang aku .. hurmm :( mungkin disebabkan aku terlalu happy hari tuu sampai aku dapat dengan bangga nyaa hari malang akuu tuhh :( 
yang bestnyaa .. drama aku tuhh disaksikan oleh insan-insan yang amat bertuahh .. yepp , hari tuhh akuu jatuh dalam toilet .. yess .. tandasssss ! Korang ada pengalaman arkk ?? xdk ?? kciann .. masa aku jatuh tuu aku dah jadi macam >.< " --> ada org nampak takk ? <-- dan dalam hati aku ayer mata dah berjurai-jurai turun mcm ayer terjun daa .. macm nehh  .. haaa nakk balikk .

aku buat summary saja lahh nohh .. ceritanya bermula sebegini -->

habis hajat - tutup pili - turun - kaen tersangkut atas pili - dengan rasa confidence - turun -
rasa tersentak - prappp ! naseb baik tak terkoyak kaen -  jatuh muka HAMPER nak cium bumi -
ada dua orang budak junior dpan mata - depa  -
dengan rasminya drama hindustan dpt difilemkan - SPLASSSH ! - basah kaen baju -bangun sendiri -
buat buat tak tau - senyum 
naseb baik tak sempat nak snap picture .. kalau tak for sure tnjuk dkat hmpaa :)
Oukayy , bye-peeps 

2 comments:

asma" said...

Argh~ tidak!! saya juga pernah menghadapinya. Basah separuh badan!

Lulla's said...

:P huhu sedeyh3